Friday, January 31, 2014

Fredag


Jag tycker inte om när saker ändras så de blir till det sämre för mig! Min morgonspinning på torsdagar är bortplockad från och med nästa vecka. Jag som såg fram emot det, efter att ha missat det igår när jag var ensam med barnen på morgonen :( Jag förstår att det kanske inte är så lönsamt eller roligt att ha en klass för två personer, men det känns ändå trist. Imorse körde jag iofs ett eget improviserat spinnpass i gymmet och det funkade bra, så det får väl bli så jag gör framöver! Mitt lördagspass (spinning + cx) är flyttat från 10.40 till 11.15, vilket kan vara både bra och dåligt beroende på hur man ser det. Måste testa tiden innan jag kan utvärdera den, men det blir ju helt klart sen lunch och sen är liksom hela dagen förskjuten.

Apropå lunch har jag inte ätit nån sån idag, så jag ska åka iväg o göra det. Hittade ingen matlåda hemma, så det får bli en sallad. Eller kanske soppa? Jag har hittat en ny favorit bland färdiga soppor, en med kikärter och lite indiska kryddor, från Findus eller Felix eller vilka det nu är. Ska nog åka iväg o köpa en sån och lite bröd. I eftermiddag blir det veckohandling med S, medan A & E går till badhuset. Sen är det helg hörrni! Det har varit en mentalt lång vecka, men snart är den slut. Vem ska göra vad i helgen?

1 comment:

Anonymous said...

Jag ska visst träffa dig,gu va kul! :) hoppas du gillar soppa,det blir lunchen imorgon med! :) <3