Sunday, January 19, 2014

Söndag kväll

Sjukt sugen på en resa, vet bara inte vart eller när. Och sen är det ju det där med ljuset och mörkret; det är ju helt klart mer lockande att sno åt sig lite sol i november än i april när det ändå börjar bli vår här hemma också. Så det kanske inte blir nån resa på ett bra tag, vad vet jag... Drömma kan man ju iaf alltid göra :)

Laddar för en ny vecka. Helgen har varit fullspäckad och jag ser ingen ljusning förrän framåt mitten av mars. Det är hemskt med alla dessa födelsedagar och kalas! Hade tänkt springa i helgen, men det blev inte av pga. diverse födelsedag och köksstolsinförskaffande (om nån fortfarande undrar vad jag gjorde med pengarna jag hittade så la jag dem på stolarna). Och lite annat. Vore ju guld att få till en liten runda imorgon, vi får se vad familjen säger om det tilltaget när jag kommer hem från jobbet. Om jag flexar in tidigare så borde chanserna öka. Klockan på 6:15 - i teorin kan jag vara på jobbet 7 och gå hem 15.30. Problemet med att flexa in tidigt är att jag blir så trött på eftermiddagen så jag typ inte orkar träna ivf... Vi får se vad som händer! Vet inte ens hur möteskalendern ser ut för veckan som kommer, kanske inte alls kan flexa som jag vill.

Tar min hicka o går o lägger mig istället.

No comments: