Wednesday, January 15, 2014

Skräp

Ibland visar det sig bra att inte kasta bort alla små lappar man har. I höstas lämnade garagegrannen sitt nummer då han hittade mina nycklar. Den lappen fick jag nytta av nu på morgonen då hans bil stod lite dumt till så att jag inte kunde köra ut min bil. Kunde ringa o be honom komma o flytta lite på sig! Så snart kan jag åka till jobbet.

Lillprins Bus har haft vaccinationsfeber sen i förrgår kväll, sovit dåligt o gjorde morgon 5.43. Skönt att det inte är jag som är hemma!

Men nu undrar jag var den där grannen blev av? Vilse?

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Jag läste någonstans att den personen som kommit på detta med "joggning" amerikan, hade just på en joggingsrunda fallit ner och dött, det är inte så bra för kroppen i längden, för organen i kroppen. Men en rask promenad på 30 min.varje dag, rekommenderas för organen i kroppen, i alla fall i min ålder.