Saturday, January 04, 2014

Disney on Ice 2014

Åh vilken härlig dag jag har haft! Bokade biljetter till Disney on Ice redan i februari och idag tog jag o E med oss vännerna Ah & L till Globen. Hurra! Jag vet inte vem av oss som uppskattade det mest, men ingen gick därifrån besviken iaf. Bästa kompisarna Blixten McQueen, Ariel, Tingeling och Buzz Lightyear var på besök och det var en fantastisk föreställning med dans, musik och fantastiska färger. Dessutom satt vi på superbra platser, andra raden och ingen framför oss mer än de som satt på parkett precis vid isen. Jag och Ah bestämde redan nu att vi går tillsammans nästa år också and I can't wait! Fotografering var tillåten, men jag hade ingen kamera med och dessutom var det inte tillåtet att dela bilderna på nätet, så ni blir utan. Men det är helt fantastiskt att se människor göra saker som jag inte kan göra ens på fast mark (hopp, lyft, piruetter) - på skridskor.

Undrar just när barnen börjar bli redo att gå på Operan? Jag är sugen på balett...

6 comments:

Karin said...

Å vad roligt!! Jag gissar att Nina skulle älska det. Jag har varit på det själv en gång när jag var i tonåren ;)
Bra även då haha.

Jag vågar inte köpa ett kort på ett gym innan jag vet hur det blir med ekonomin så snor åt mig gratis träningar nu ;)

Jess said...

Jag hör av mig om jag råkar komma över nån fribiljett till SATS då ;)

Karin said...

Ja precis det är klubbkortet. Skulle vara väldigt snällt om jag fick de! Perfekt för mig :)

Tycker om sats, körde en gratis träningsvecka där i somras fast på stan då :)

mamsen said...

Kolla om Petter och Lottas jul går nästa jul på operan. Läs boken innan för henne. Jag går gärna med om ni ska gå ;)

Jess said...

Ja den går ju i år iaf och jag tänkte faktiskt kolla upp det till nästa jul!

Pilla said...

Moster följer också med om jag är i stan då :)