Wednesday, January 29, 2014

Jaha det här blev ju en trevlig dag! Började bra med ett härligt mail i morse och därifrån fortsatte det med en känslomässigt dränerande dag på jobbet och sen dubbla terapitider på varandra efter det. Var borta ca 13 timmar i sträck och hann inte ens äta middag innan barnen skulle i säng och A skulle till jobbet. Just nu känner jag att jag inte orkar bry mig särskilt mycket om nånting alls. Kollar en turkisk tv-serie på SVT24, men det är svårt att hänga med i handlingen med ena ögat i datorn samtidigt. Med amerikanska serier förstår man ju ändå det man hör, men turkiska behärskar jag inte.

Jaha, det ligger två ligister och sover i min säng, jag antar att jag får välja valfri av deras om jag ska få plats nånstans. Jag är väldigt tacksam att vi inte köpte en sån där växasäng åt E...


No comments: