Sunday, January 12, 2014

Pump för Pumpa

Helt omladdad tog jag mig iväg på BodyPump i förmiddags. För någon som aldrig har tränat styrka och som har mer kolasås än muskler i armarna så var det joooobbigt. Men skönt, åtminstone de första 45 minuterna, sista kvarten orkade jag verkligen inte mer. Har varit helt slutkörd i varenda muskel i hela kroppen resten av dagen och räknar med en del träningsvärk imorgon. Efter passet körde jag E till en playdate hos bästa kompisen och sen åkte jag iväg o handlade lite födelsedagspresenter åt henne. Stekte pannkakor till familjen när jag kom hem, men själv fick jag nöja mig med lite råstekt potatis och oxfilérester. Jobbigt liv...  Nu är jag helt slut i huvudet och undrar om jag ens orkar dricka te ikväll? Är bra sugen på kaffe, men då lär jag väl aldrig somna. Hade tänkt kolla sista avsnittet av andra säsongen av Pretty little liars så jag kan börja med Homeland säsong 2, men jag tror jag ska gå o sova istället.

No comments: