Saturday, January 11, 2014

I did it

Japp, jag kom mig ut på en liten halvmilsrunda. Det gick verkligen inte fort, drygt 31 minuter faktiskt, men jag sprang och just idag kändes det som det viktigaste. Benen hade mer att ge, men hjärtat pumpade på för fullt och lungorna gjorde lite ont av den kalla luften. Jag försökte andas i halsduken, men det gick bara en liten stund i taget, sen blev det för instängt o då fick jag ta bort den igen. Klurigt det där. Men så SKÖNT det var, både under och efter! Och vad glad jag är att jag inte sprang med vagnen... Det snöade inte längre när jag väl kom ut, men det var inte särskilt välplogat överallt och det hade blivit tungt att dra vagnen. På ett par ställen var det torrt (i tunnlar och nåt väldigt välplogat ställe) och där gick det snabbare, så jag inbillar mig att jag hade kunnat kapa några sekunder åtminstone om det hade varit torrt hela vägen. Nästa gång ska jag nog ta med broddarna också.

Nu laddar jag om för BodyPump imorgon.

No comments: