Wednesday, September 25, 2013

Mysdag

Här hade jag tänkt nämna en artikel jag läste på UNT.se i morse, om staden Brasilia som vill förbjuda leksaksvapen. Att jag hade tänkt nämna den beror på att artikeln var kompletterad med en bild på leksaksborrar och jag inte riktigt förstod kopplingen. Tydligen så hade någon annan bright människa insett det också, för nu är bilden utbytt. All is well, således.

Det blev lunchträning idag, i intervallform. 6.3 km på 34.27 (dvs 5.28-tempo), relativt platt mark. Jag vill gärna tro att jag hade orkat ett varv till i "spåret" utanför jobbet (spår och spår, men vår vanliga promenadrunda iaf). Om jag hade gjort det så hade jag kanske kunnat klara den där sub55milen. Kanske. Eller kanske inte. Just då kändes det så, men det är ju lätt sagt när man inte har tid att springa de där sista 3.7... Skönt var det iaf och skönt att slippa he ut sig nu på kvällen! Det här ska jag göra fler gånger.

Har haft filmkväll med E och granntjejen ikväll. Jag vet inte vem som såg mest fram emot filmen, jag eller E, men tjejerna satt iaf knäpptysta större delen av filmen.



Fast S föredrog att leka med bondgården


Eftersom jag redan har tränat så har jag en hel kväll till mitt förfogande nu. Vad ska jag göra med all min nyvunna tid?! Lite Vänner och sen tidigt i säng tror jag.

No comments: