Tuesday, March 11, 2014

Nu har bilen också rasat ut...

Dagen började bra, kände mig pigg o fräsch när jag sladdade in på jobbet i sista sekund för morgonmötet. De här morgnarna när A jobbar o jag ska lämna barnen innan jobbet har en aura av stress runt sig. Fick ganska mycket gjort innan det var dags att åka hem o springa. Ett par km hemifrån tog det dock stopp med bilen o min träningstid gick istället till att vänta på bärgare. Drivremmen till generatorn hade hoppat av utan att ens vara trasig. Fick ta bilen till verkstad o bussen hem. Lyckades hinna in på Upplands motor ett par minuter innan stängning, nu får vi se när felet hinner åtgärdas. Tur i oturen så behöver jag inte bilen på ett par dagar.

Kurs i sthlm onsdag o torsdag. Passar på att gå på Art on ice med en kompis på torsdag. Längtar!

4 comments:

mamsen said...

Lite avis på art on ice men tycker att det var mer pengar än jag hade över just nu. Ha det så kul!!

Anonymous said...

Va kul du fann någon att gå med när jag inte kunde... :) hoppas ni får trevligt! <3 ah

AnnieeG said...

Kul! Ser fram emot att se showen eller vad det kallas :-) har ni bra platser?

Jess said...

Det tycker jag nog, sektion A9 (tror jag det var...) rad 5.