Monday, February 03, 2014

Måndag

Nu har jag visst glömt bort att blogga igen. Men här är jag! Dagen började sådär; hade planerat in ett träningspass innan jobbet, men kroppen ville sova mer så jag sket i det. Åkte till jobbet till 8, bara för att mötas av ickefungerande datorer de två första timmarna. Fick absolut ingenting gjort och dagen till ära hade jag satt mig på öppna avdelningen för att få lite lugn och ro eftersom jag hade ett viktigt utlåtande att skriva och deadline börjar närma sig. Det kändes oerhört produktivt att inte ens komma åt dokumentet, inte mailen, inte journalsystemet (där jag också hade en del jobb att göra) och eftersom hela uppkopplingen låg nere så kunde jag inte ens slösurfa i väntan på att teknikerna skulle göra sitt jobb. Så i två timmar satt jag o spelade spel på telefonen istället, sen funkade det igen och då jobbade jag väldigt effektivt hela dagen eftersom det inte fanns nån att prata med förutom de tre gånger telefonen ringde.

Med en hel dags jobb gjort på bara 6 timmar så åkte jag hem o bytte om till träningskläder, sen blev det favvokombon cx+spinning i en timme. Helt slut efteråt, orkade knappt gå uppför trappan när jag kom hem! Det är mao precis som det ska vara efter ett träningspass. Nu hade jag tänkt kolla lite 24 med A, men S behagar inte sova, så det verkar inte bli något med det ikväll. Tror jag ska gå o lägga mig istället.

No comments: