Tuesday, February 04, 2014

Februari genom tiderna

En kompis dotter fyller visst ett år och det fick mig att tänka på hur fort tiden går. I nån sorts nostalgitripp började jag söka bakåt i bloggen och titta vad jag har haft för mig alt. funderat på runt dagens datum de senaste åren. Det här blev resultatet:

2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006

Februari 2005 hade jag inte börjat blogga än. Hann bläddra igenom rätt många andra inlägg på vägen och stötte på rätt många olika känslor också, såhär på kvällskvisten. Det är rätt roligt att läsa tillbaka vad man har tänkt på och reflekterat över i olika skeden av livet. Att läsa bakåt på E's blogg är helt underbart! Man glömmer så fort alla de där små roliga sakerna hon säger, men så kan man slå upp dem ett par-tre år senare och få sig ett gott skratt. Bjuder på några exempel från februari 2012.

Over and out.


No comments: