Thursday, February 20, 2014

Torsdagsträning

Jag har haft lite känningar i låren efter de där två (falska) överfallslarmen som jag skrev om häromdagen. 0-100 utan uppvärmning är inte att rekommendera, men ibland har nöden ingen lag. Det hindrade mig hur som inte från att gå på spinning ikväll, men jösses så tungt det blev! Inte bara därför såklart, utan även för att jag faktiskt tog i för kung och fosterland, men träningsvärken i låren blev inte bättre för det. CX-passet efteråt ångrar jag att jag gick på (men hade jag inte gått hade jag ångrat det också), orkade typ hälften av övningarna. Gillar det bättre när cx:en ligger före spinningen, som det gör på måndagar och lördagar. Nästa gång jag gå på torsdagsspinning så hoppar jag över cx:en. Fast oftast går jag ju på bodybalance på torsdagar, den här veckan blev det så här för att jag inte hunnit träna ordentligt när A jobbat. Så det är ju ett väldigt världsligt problem.

Ja det var väl mest bara det. Nu ska jag sova, ladda för Pomp-premiär imorgon och kalas hela helgen. Ett tag såg det ut att bara bli två eller tre gäster på discot på lördag, men nu verkar det bli 4-5 åtminstone, så det blir nog bra för lilla fröken.

No comments: