Wednesday, August 21, 2013

Paket

Fick ett sms i morse att ett paket är på väg från Adlibris till mig. Jag är MYCKET spänd på detta paket kan jag lova! Särskilt som jag inte kan dra mig till minnes att jag har beställt något från Adlibris. Någonsin. Undrar just om det är ett paket till mig, eller om det är någon stackare som lämnat fel mobilnummer för sin sms-avi? I somras råkade jag ut för att det ringde någon från folktandvården i typ Jönköping eller Borås eller Tjotahejti eller vad det nu var och meddelade att de var tvungna att ställa in min tid pga att tandläkaren var sjuk. Jag förklarade att de måste ha ringt fel nummer och när jag talade om mitt nummer hördes det på receptionisten att de hade fel nummer i sin databas. Stackars tjejen som egentligen skulle dit!

I brist på Adlibris-böcker får jag läsa Runner's World som damp ner i brevlådan igår. Ska se om jag kan hitta lite motivation däri, har förlagt min egen. Stackars kroppen är trött hela tiden, men jag kanske har hittat en lösning på det här med träningen; jag orkar inte gå upp tidigt för att springa, men jag kan ju alltid testa att gå upp tidigt för att åka till jobbet och sen gå tidigare och hinna springa innan jag kommer hem! Flextid ftw! Men jag ska försöka leva upp till mitt motto ikväll: En liten runda i skogen är bättre än ingen runda. En halvmil är bättre än ingen halvmil. Just nu känns det som att 7 lugna skulle vara rätt lagom. Om jag orkar resa mig från soffan. Risken finns att jag inte gör det idag heller.


1 comment:

Jess said...

Tack för boken :)