Saturday, August 24, 2013

Jo, jag lever

Nej, jag har inte fött barn. Jag har bara inte orkat nånting mer än det absolut nödvändiga på sistone; jobba och sova. Fick ihop en halvmil i torsdags efter jobbet, that's it den här veckan. Långsamt gick den också. Kroppen svarade inte alls när jag tvingade ut den, så idag prioriterade jag sömnen. Nya tag på måndag? Vi får se vad kroppen orkar. Jag läste nånstans att efter ett marathon kan kroppen behöva ca en veckas vila, men min kropp tyckte tydligen att den behövde det efter en mil förra helgen... Nog för att jag tog i rätt hårt, men kom igen?!

Kvällen bjöd på 80-talsfest när grannen firade sin 35-årsdag, men eftersom kameran i mobilen inte funkar så bjuder jag inte på några bilder. Imorrn är A borta så jag o barnen ska försöka få ihop dagen själva. Utan bil, så det blir inte tal om några utflykter. Undrar just vad vi kan hitta på då?

Nu ska jag nog hitta på att sova lite iaf.

No comments: