Monday, July 01, 2013

I don't wanna talk about it!

Idag gick det inte alls som planerat. Benen kändes pigga och fräscha igår - not so much imorse. A sa, när jag kom hem o beklagade mig, att vägen jag sprang är svag uppförsbacke hela vägen från stan, dvs ca fyra kilometer. Det kan ju förklara resultatet.

Det är allt jag tänker säga om dagens halvmil. Nu går vi vidare med livet tycker jag!

Har varit och plockat jordgubbar med E idag. Planen var att åka allihop (hur nu det skulle gå med S?!) men lillprinsen blev förkyld förra veckan och har haft feber ett par dagar nu, så han var kvar hemma med A. Vi plockade hem ungefär fem liter, men E stoppade definitivt fler i magen än i lådan :) Precis som det ska vara när man är fyra år!

Och imorgon blir det Gröna Lund med ovan nämnda E & A. Lill-S får vara hos mojje under dagen. Jag vet inte vem som längtar mest, varken A eller E har varit där förut. Åh vad roligt vi ska ha! :)

Just nu skriker det i godistarmen, men juli är en godisfri månad så jag ska gå o se om jag hittar nån gurka istället...

1 comment:

Martina said...

Nämen fy 17 va eländigt. Ta en jordgubbe istället vetja! :-D