Tuesday, September 30, 2014

Banken

Planen idag var en liten löprunda, men en och en halv timmes omväg via banken tog den tanken ur huvudet på mig fortare än kvickt. Skulle betala räkningarna förra veckan, hittade inte dosan. Egentligen borde jag skickat den som "gömt" den till att sitta i kö en timme för en ny men jag ser två alternativ: A) Den som gjorde det är för liten för att ta ansvar för sina handlingar eller B) Den som gjorde det var den som faktiskt satt där på banken idag... Jag är en slarver, så det är inte omöjligt att jag har tappat bort den själv. Får väl vara nöjd med att det ändå tog 7 år isf :/ Nu har jag iaf en ny och tjejen på banken bjöd på den som plåster på det långa kö-såret. Och jag fördrev timmen med den här, som jag köpte på vägen (eftersom jag sa upp min prenumeration av nån anledning... Kanske dags att teckna en ny om jag ändå ska gå o köpa lösnummer?)


Klart jag hellre hade varit hemma o kramat familjen, men om man nu ändå ska sitta på banken kan man ju göra nåt vettigt av tiden.

Jaha, räkningarna fixade så lite Hollywoodfruar på detta då. Verklighetsflykt deluxe.

No comments: