Saturday, September 13, 2014

21 098

Jag blir lite illamående när Fejjan svämmar över av människor i träningskläder, letande efter nån sorts bekräftelse i form av likes för att de är så hurtiga. MEN det här är en annan grej, det här är halvmaran (och min blogg), så idag bjuder jag på en svettig selfie.

Hade som mål att ta mig runt och en mental "besvikelsegräns" vid 2:15. Jag kom iväg rätt okej, var noga med att fylla på vid vätskestationerna och la in gångpauser när jag behövde. Mellan 17-18 gick jag riktigt mycket, säkert 700 m totalt, men det var livsnödvändigt för att orka de sista tre. Gick i mål på 2:14:36! Nöjd med det, men distansen blir ingen ny tradition. Lidingö 15km om två veckor, därefter blir det till att satsa på milen o bli snabbare där igen.

2 comments:

AnnieeG said...

Bra jobbat :)

mamsen said...

Skulle aldrig orka så långt. Bra jobbat