Wednesday, September 24, 2014

Åh vad jag älskar (och hatar) att planera middagar! Älskar, för att det är något att se fram emot, allra helst när jag slipper laga den själv. Hatar för att det är så många viljor som ska enas om en restaurang... Det går väl an när man är tre stycken, men sju? Hej och hå. Jag längtar ändå < 3

En annan sak jag ogillar är folk som varken svarar i telefon eller på mail, trots att det ändå rör sig om en myndighet med skyldighet att svara relativt snart. Hur får man tag i information när den i andra änden inte plockar upp? :(

Haft en bra dag, lyxig booster-lunch på mysig restaurang med väl valda arbetskamrater. I < 3 my gang. Själv var jag nån helt annanstans i tankarna just idag, men känslan av att sitta där med så härliga människor, högt i tak och många skratt. I love.

Mycket mat i dagens inlägg, man skulle kunna tro att jag är hungrig. Så är inte alls fallet, efter lyxlunchen och god köttfärssåsmiddag hemmavid. Bara några dagar kvar till Lidingö nu, har vart på vippen att sälja min startplats några gånger men tänker avsluta säsongen bättre än den började (dvs. med att springa öht...)

Jaha, men ha en trevlig kväll då allihop!

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Det är säkert ännu värre med en son som inte svarar - vänta får du och Axel se, för det man sår, skördar man.