Monday, November 11, 2013

I rikets tjänst

Efter en period av enorm, kanske till och med extrem, stress både på jobbet och hemma så sitter jag nu här och kan inte för mitt liv förstå vad det är jag har glömt. För nånting måste det ju vara, eftersom jag har tid att blogga på arbetstid! När hände det senast? Men faktum är att jag tror inte det är något egentligen. Har ett par lösa trådar, men tider är bokade för att sy fast dem och jag kan inte göra något åt något just idag. Om det inte vore för att klockan bara är 13.20 så skulle jag fundera på att gå hem, men det är lite väl tidigt.

Vad jag har gjort idag:
Fört över minnesanteckningar till journaler
Mailat åt höger och vänster om olika saker
Druckit te
Skrivit veckosammanfattningar
Faxat ett dokument
Sorterat papper som blivit liggande
Druckit te

Och bloggat tydligen. Funderat på hur vi enklast löser eftermiddagen med danslektion och shoppingbehov (...) Och druckit lite mera te.

No comments: