Saturday, October 12, 2013

Känslan

av att inte ha tvättat håret sen i tisdags och inte ens orka resa mig ur soffan för att gå till badrummet. Tur jag inte ska iväg på fyra timmar. Lillprins Bus behagade leva rövare i natt så det blev inte särskilt mycket sömn för nån. 7.55 är väl förvisso att anse som sovmorgon, men fortfarande "bara" 7 timmars sömn. Seg lördag med pigga barn således. Inte ens mitt nya kaffe piggade upp. Testade Gevalia Millicano, ett nytt instant coffee. Jag är inget big fan av de där pulvervarianterna, men den var rätt ok ändå. Förutom att jag fortfarande är lika trött då. Fast kanske inget jag kommer fortsätta köpa eftersom jag gillar min lilla presskanna.

Nästa helg ska jag sova... Lyckades få tag på den sista förbokningsbara biljetten till Anne Franks hus på lördag kväll. Ser fram emot museer i massor! Och att komma iväg själv en sväng.

No comments: