Friday, October 25, 2013

Frajdej najt

Med ont i både ben och fötter efter 11 långsamma kilometer med barnvagnen så funderar jag på om det inte är dags att unna sig ett par nya skor snart? Jag köpte ett par för ca ett år sen och ett par i början av året, så egentligen borde inget av dem vara utslitna men det är ju rätt kul att köpa nya träningsattiraljer... Har bara sprungit 80 mil sen jag började i september 2012, så det är ju inte som att de är helt utslitna (eftersom det dessutom är fördelat på dessa två par och ett gammal par som jag hade nån månad  innan jag fick tag på mina gore tex). Kanske väntar ett tag till ändå.

Har ägnat kvällen åt att ligga på soffan och halvkolla på Top Gun, samtidigt som jag ätit middag och bloggat och facebookat och läst lite andra bloggar och kollat på nya skor. Just nu går Ladder 49 på 5:an, bra film om någon inte har sett den. Men eftersom jag har sett den så tror jag att jag ska gå o lägga mig istället. Läste just blogginlägg från en gravidtröttis, blev så trött själv av att läsa det. Imorgon är det lördag och då ska vi städa, eftersom E ska ha Kalas Med Spöken Och Pumpor på söndag. Hon började prata om det redan i somras och nu har jag visst lovat att hon ska få ha det så det är väl bara att tuta o köra. 10 tjejer i vår lilla lägenhet, hur ska det gå?

No comments: