Sunday, October 06, 2013

Rekreation

Idag har vi rekreerat oss på lite olika sätt i familjen; A tog E och gick på date. Bio stod på agendan, nya filmen Flygplan i 3D. E tyckte visst att 3D:n var lite jobbig men gillade filmen i övrigt. Däremot förstod jag inte riktigt vad den handlade om när hon skulle berätta.

Under tiden de var på stan tog jag vagnen och lillprinsen och drog ut på långpass för att rensa tankarna lite inför veckan som kommer. Planen var 16 km och jag lyckades hålla nere tempot tack vare vagnen. Tyvärr ville prinsen inte vara med längre när vi hade sprungit ungefär 12, så jag slopade de sista två och avslutade på 14 km, 1:30:44. Veckans enda pass och helt klart superskönt både under och efter! Hade musik i ena örat, soligt men precis lagom o-varmt (runt 12 grader) och tankarna malde på så jag hann knappt märka att jag ändå var ute så pass länge. De passen är de bästa.

Nu jobbar jag febrilt för att fylla på vätskenivåerna igen och inte föräta mig på godiset som blev kvar igår. Wish me luck!


No comments: