Friday, October 11, 2013

Don't mess with me

På vägen hem var det en taxi som fulbytte fil in i min när jag var på väg in i en rondell. Han låg i högersvängarfil och jag i raktframellervänstersvängarfil och han körde rakt fram, in precis framför mig. Jag hängde mig på tutan och körde om när vi kom ur rondellen, arg som ett bi. Jag tror han märkte det för vid nästa rödljus satt han o smajla inställsamt mot mig. Antar att det var nån sorts försök till ursäkt men jag var irriterad hela vägen hem ändå. Morr.

Hämtat passet och är på barnkör med E nu. 28 ungar som sitter i ring o lyssnar. Och så min dotter. Vad har vi gjort för fel i uppfostran för att det skulle bli så här? Samma visa på dansen och dagis också. Går det över eller har hon adhd? Alla andra kan ju sitta ner o lyssna...

Imorgon blir det konsert med kören och på söndag Hässelbyloppet.  Sen va den helgen också slut innan den hann börja.

3 comments:

mamsen said...

Tror mest av allt att hon har för mycket energi och spring i benen. När hon varit med oss i kyrkan har hon kunnat sitta still.

Anonymous said...

L kan inte heller sitta still & verkligen inte lyssna! Så hon är inte den enda, men visst kan man tro det ibland! Kram!

Anonymous said...

L kan inte heller sitta still & verkligen inte lyssna! Så hon är inte den enda, men visst kan man tro det ibland! Kram!