Thursday, October 03, 2013

8:15 pm

Jag kan inte låta bli att få lite småångest över att det ska komma folk hit på lördag och hela vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag. Jag skulle ju kunna vika tvätten, men att ge sig på leksakerna är ingen idé eftersom de ändå kommer rivas ut igen imorgon. Bättre att spara det tills jag kommer hem imorrn istället. Jag är så sugen på att flytta så jag ser ingen anledning att städa här längre, tänker mer att vi kan städa ordentligt när det blir dags att flytta. Men det kan ju å andra sidan dröja flera år till, så det är nog dags att skärpa till mig lite...

Fick nummerlappen till Hässelby och startbeviset till Amsterdam idag. Hade ont i halsen imorse och hoppas V E R K L I G E N inte att jag håller på att bli sjuk nu med så kort tid av lopp-säsongen kvar. Håll gärna lite tummar för att jag håller mig frisk tre veckor till. Ska iaf försöka komma i säng tidigt ikväll.

Fick sms av polisen att passet är klart, så nu ska jag bara mäta väskorna och se om någon av dem kan passera som handbagage. Det vore ju guld. Sen är jag redo att packa och dra. Ser fram emot att turista lite, men mest mot att få sova ifred tre nätter. Jag borde ju vara utvilad som aldrig förr när jag kommer hem.

Har ett avsnitt av Homeland kvar på den skivan som sitter i dvd:n, ska nog se på det och sen gå o lägga mig.

No comments: