Wednesday, April 17, 2013

WT

Tog en oförtjänt träningspaus idag; kroppen var trött o Gubbis sov länge på förmiddagen, så jag stannade hemma. Imorgon blir det nya tag, men ikväll äter jag pizza i soffan. Orkade inte tvätta håret heller, så jag känner mig lite lagom white trash när jag ligger här o jäser. (Fast inte lika illa som hon efter mig i pizzakön, som ville ha "det vanliga". Jag är glad att de på pizzerian inte vet vad det betyder för mig även fast jag brukar beställa same same varje gång).

Uppdaterade mjukvaran i telefonen igår, för att kunna ladda ner en app som inte var kompatibel med min två år gamla android-version. Trodde det skulle ta en kvart eller två men tre timmar tog det innan allt var klart! Men nu har jag säsong 2 av Zombies, Run :-) Och en "ny" telefon att vänja mig vid... Alla appar o sånt fanns kvar, men i övrigt var alla inställningar nollställda. Drygt... Har ägnat dagen åt att försöka lägga tillbaka apparna på "rätt" ställe, dvs i den ordning jag vill ha dem. Kommer inte ens ihåg hur jag hade det innan! Men de jag använder mest har jag i ryggmärgen hur jag ska bläddra för att komma till, så de ligger iaf tillbaka där de ska. Resten är ett i-landsproblem.


Nu är jag trött, ska sova nu så jag orkar springa imorgon. Gonatt!

No comments: