Saturday, April 06, 2013

Mat etc

Mitt immunförsvar har alltid varit bra, men den här vintern har hälsan INTE varit på min sida! Influensan för en månad sen, sen kom smärtan i revbenen för ett par veckor sen och nu senast magsjuka/matförgiftning (eftersom både jag o A blev sjuka exakt samtidigt så ligger det nära till hands att tro att det var nåt i maten). Det har inte varit helt optimalt att ta hand om barnen i helgen, men det har gått. Nu mår vi bättre men det blir en lugn hemmadag till imorgon. Ingen träning i helgen alltså, men planen är att komma tillbaka lite starkare och lite snyggare på måndag när JoA är i stan och vill springa med mig. Hoppas på att uppbringa tillräckligt med kraft tills dess. Har inte ätit så mycket idag (för att inte säga ingenting igår) så det blir till att ladda med mat imorgon om jag ska orka. Ser fram emot spagetti tror jag... Det är iaf vad jag skulle göra om jag kände för att äta just nu. Hungrig är jag, men inte sugen på att äta. Klurigt det där...

No comments: