Sunday, August 22, 2010

Träning (för ovanlighetens skull!)

Idag gick träningen bättre (men helt nöjd är jag inte...) NJ sa en smart sak som jag hade glömt: Ibland måste man vila sig i form. Efter mina 7 km förra söndagen och sen dubbelpass i tisdags så va kroppen helt enkelt inte redo att träna igen två dagar senare! Hittade ett elljusspår idag, finns ett par olika längder så man kan kombinera ihop lite som man vill och få så många kilometer som passar dagsformen. Dessutom är det inte lika platt som spåret jag brukar springa, så det är lite mer utmaning! Kombinerade elljusspåret med en del av mitt vanliga spår idag, så fick jag lite nerförsbacke också... Kom hem svettig till skillnad från senast, men jag hade inga 10 km i kroppen idag... Hur som helst, det kommer fler dagar! Jag ska ladda en och en halv vecka till nu o sen vila inför Tjejmilen och sen får det gå som det går. Jag vet iaf att jag har gjort mitt bästa...

No comments: