Monday, August 02, 2010

Puckovovvov

A är ju för söt... Igår kväll när jag var ute o sprang och han tyckte jag var borta för länge (säkert en hel kvart längre än vanligt...) så satt han hemma och planerade vad han skulle göra med den eller dem som hade rövat bort mig... Haha, Gottsunda är ju farligt på kvällarna har jag hört :) Idag har jag träningsvärk för första gången på superlänge, känns bra :)

E är också för söt, hennes senaste uttryck för katt (som iofs var mer av en händelse när hon snurrade lite med bokstäverna) är puckovovvov. I vanliga fall är katter såväl som hundar "vovvov" men nu blev det inte så just den här gången...

En sak förstår jag inte, det här med att folk slutar träna för att de har semester. Det är ju på semestern man har tid att träna! Jag förstår inte hur jag ska hinna i höst... Men planen är att springa tre gånger i veckan fram till Tjejmilen och sen nöja mig med två gånger i veckan under hösten/vintern, för att få ihop schemat med familjen. Sen när det börjar dra ihop sig till Vårruset nästa gång så är det dags att trappa upp träningsfrekvensen igen och sen hålla igång under våren/sommaren/semestern och fram till Tjejmilen nästa år :) Så ser planen ut, jag återkommer om ett år och talar om hur det gått... :)

1 comment:

Jossan said...

sounds good Jess:)