Thursday, August 05, 2010

Torsdag kväll en vanlig vecka

Det kliar i fingrarna, antar att det frekventa bloggandet på sistone har satt sina spår ;) Men jag vet inte vad jag ska skriva! Blev ingen 7-kilometersrunda igår, det regnade hela dagen så jag satsade på Friskis istället. Blev 6.2 på bandet. Luften på Friskis där jag brukar gå är inte superbra måste jag säga! När jag kom ut igen strålade solen, men jag kände inte att det var tillräckligt för att prova nya rundan... :) Men imorgon... *håller tummarna!*

Idag har det mest bara varit en slappardag, sov till 11 medan A lekte ute med E. Sen sov E medan jag åt frukost och hann sitta vid datorn en stund. Åt lunch och åkte till affären. Skulle bara handla lite småsaker, kom hem 600 kronor fattigare! Nya handdukar till badrummet och mat. Passade på att köpa lite jordgubbar också, måste ju ta chansen medan den finns kvar... Gjorde pancakes till frukost imorse och saknade jordgubbarna då, så nu kanske jag måste lyxa till frukosten igen nån dag snart, innan bären blir dåliga :)

Såg förresten Inception i lördags, rekommenderas starkt till alla som vill gå på bio snart! 8 av 10 pumpor. På tisdag ska jag (äntligen!) se SATC 2 med lillasyster. Vi har tänkt gå sen den kom i maj, men inte fått till nåt passande datum förrän nu... :/ Tur att den fortfarande går! Man skulle bo i samma stad som dom man vill umgås med, undrar hur många som vill flytta till Uppsala... :)

Avslutar med att länka till en av mina favoritkrönikörer: Hakelius i Aftonbladet

No comments: