Friday, August 06, 2010

3,2 km

Ibland går det bra att träna, ibland går det inte alls. Dagens träningspass går nog till historien som ett av de sämre! Jag känner mig inte ens genomtränad efter... Problemet var stela ben, jag vet inte vad jag har gjort fel, kanske stretchade för dåligt i onsdags, men jag har haft stela ben hela dan, vilket inte gjorde det enkelt att springa :( Kände redan vid första stegen att det var nåt som inte stod rätt till så efter drygt 3 km gav jag upp. Trist. Men nu laddar jag om batterierna över helgen och satsar på den där 7-kilometersrundan på måndag. Undrar om jag nånsin kommer få testa den... På onsdag hägrar iForm-loppet, 5 km på okänd mark, det blir spännande! Nu ikväll hägrar Alice i underlandet. När jag var yngre trodde jag att underlandet betydde att det låg under jorden, tyckte alltid att det var ett konstigt namn på ett sätt men fullständigt logiskt ändå. Sen för några år sen såg jag den tecknade versionen i USA och insåg att det hette ju wonderland på engelska... :)

No comments: