Sunday, October 05, 2014

Uppsalas Underbara

Jag hade en mycket trevlig fredagkväll med Mammorna  < 3 Kvällen gick oplanerat i nån sorts hotell-tema, då vi började på Radissons restaurang och sedan hamnade vidare på Clarions bar. God mat, trevligt sällskap och fräsch champagne. Precis vad den här lilla mamman behövde. För dem av er som undrade så slutade det med den här klänningen


precis som jag hade tänkt innan jag öppnade garderoben och såg att det fanns fler att välja på. Så många fler bilder från kvällen blev det dock inte.

Igår hade vi familjedag. Det händer så mycket annat i vårt liv med jobb och resor och annat hit och dit, så när vi väl är hemma allihop en hel helg så är det liksom värt att fira. Igår firade vi med att baka bullar och inte ens släppa iväg E när kompisen ringde och frågade om hon ville hänga på till Leos. Jag vet inte riktigt vad som hände, om all jäst hamnade på samma ställe i degen eller nåt, men en plåt såg ut såhär


De övriga var lite mer normalstora. Avslutade kvällen med att se på film tillsammans alla 4. Mys < 3

Idag blev det lite lunch ihop med fina Jo och hennes barn, sen släppte jag E hos kompisen hon inte fick leka med igår. Fastnade själv framför Jönssonligan på em och sen blev det pizza till middag. Slö-helg med maten, men det tar vi igen till veckan. Nu laddar jag för sista jobbveckan innan en liten minisemestervecka. Har inga konkreta planer, mer än att förebygga en ny sjukskrivning. Har inte haft tillnärmelsevis lika mycket att göra den här hösten som förra, men det gör ju inget med en ledig vecka ändå.

1 comment:

mamsen said...

Helt rätt! Man ska vara rädd om sig och passa på att vara ledig om man kan. Bullarna ser jättesmarriga ut ;P