Tuesday, October 21, 2014

Besvikelsen

när drömmen om den perfekta lägenheten går i kras för att någon annan sitter på mer pengar. Jag fortsätter hoppas att deras lånelöfte skiter sig med banken i sista sekund :( Det har funnits så få lägenheter ute som har varit intressanta senaste månaderna och så förlorar vi en budgivning igen. Jag får väl plocka tillbaka mina mentala möbler till vår tråkiga lilla lägenhet ett tag till. Så sjukt besviken och ledsen just nu!

Pumpalainen har hittat Insta, typ sist i hela världen. Mitt mål är inte att lägga ut bilder på min mat varje dag, men nån gång då och då kanske det också dyker upp. Jag har egentligen inget mål alls, men tänkte att det vore kul att prova. Inte riktigt förstått mig helt på appen än, men det kommer väl med tiden och användandet. Välkomna att följa mig om ni hittar mig.

Hollywoodfruarna på tv - mitt favoritprogram. Men jag börjar må dåligt av Galna Gunilla. Jag antar att hon till viss del vinklas för att göra bättre tv, men människan är ju skvatt galen, på riktigt. Åsa ser ut som en anka. Maria är ju gullig med alla sina hemsnickrade ord för att beskriva saker. Överlag tycker jag programmet är rätt underhållande och framförallt avkopplande.

Nu ska jag måla naglarna och dricka te. Och lägga upp min första Insta-bild här också. Den här skönheten hittade jag utanför jobbet idag. Svårt att tro att november lurar runt hörnet.


No comments: