Monday, October 20, 2014

Flyttilytt eller inte

Jaha nu har vi varit på visning och i vanlig ordning har jag redan flyttat in. Börjar fundera på vem av barnen som ska få vilket rum, vilken vägg tv:n ska sitta på, om det är möjligt att ta upp ett fönster till i en yttervägg mot balkongen (nån som vet förresten? Med hjälp av hantverkare då såklart) och vilken färg man ska ha på nya tapeter här och var. Antar att jacuzzin kommer dra fler intressenter, så tummar och tår nu hörrni! (Lustigt förresten att jag sa till A senast i tisdags, när vi bubbelpoolade på Fyrishov, att jag skulle vilja ha ett bubbelbadkar hemma...) Gymmet runt hörnet öppnar igen i januari efter en brandrenovering/utbyggnad, med Les Mills-klasser och Kidz Club. Jag har typ flyttat in där också... Behöver jag säga att detta är för bra för att vara sant? Försöker att inte hoppas för mycket, men jag vet redan nu att jag kommer bli sjukt besviken om vi inte vinner budgivningen :( Kollade lite priser på de senaste sålda i ungefär samma storlek och område, de har gått upp mellan 55 000 - 760 000 från utgångspriset (nej, det var inte en nolla för mycket!) Helt sjukt ju. Hittade ingen "normalökning" för området, för det varierade väldigt.

Jahapp, bara att sätta sig och vänta på att mäklaren ringer imorgon så budgivningen kan börja. Och sen hoppas att ingen annan bjuder över den här gången.

1 comment:

mamsen said...

Håller alla tummar och tår!!!!