Wednesday, October 29, 2014

Rubrik

Nu har jag inte tränat nånting alls på två veckor. Sprungit har jag inte gjort alls sen Lidingö och Halvmaran. Blev väldigt sugen idag dock, som jag alltid blir när jag är sjuk. A åker bort imorgon och återkommer på måndag kväll, så det är väl lika bra att jag är sjuk för jag kommer ändå inte kunna träna. S har fått för sig att han inte gillar barnpassningen på gymmet. Jag ska ta med A dit nån helg, försöka skola in när S är pigg och funkar det verkligen verkligen inte så får killarna gå hem igen.

Försöker få ihop någon sorts planering för de närmaste dagarna, som inkluderar allt sånt där som bör och behöver göras, i kombination med sånt som vill göras. Har vissa fasta tider att förhålla mig till, men tror jag börjar få nån sorts kläm på det.

Nu väntar jag på att E somnar, sen tänker jag se Så mycket bättre på play eftersom jag missade det i helgen.

No comments: