Thursday, May 01, 2014

Svalborg

Jag tänkte hålla mig från att kommentera vädret, men asså... jag trodde ju åtminstone snön skulle försvinna över natten! Kom igen! Sköna maj känns inte så välkommen just idag. Men förutom vädret hade vi en trevlig familjekväll igår, med brasa i regnet. På vägen hem skulle A ta en "snabbare" väg... Behöver jag säga att alla var trötta och iskalla när vi kom hem?  Nåväl, ungarna snabbt i säng o sen ett par avsnitt av 24. Hade hoppats på sovmorgon med tanke på att ingen var i säng före 22, men icke. Kl 7 var det dags att vakna tyckte den yngre generationen o eftersom A ska iobba natten så åkte jag på morgonpasset. Hoppas att jag håller mig vaken o orkar springa senare idag. Jag som tänkte i tisdags att jag skulle plocka undan vinterkläderna...

Hur eller hur, nu blir det en shoppingrunda till Gränby. Förhoppningsvis en kaffe i svenska kyrkans lekrums-café.

No comments: