Wednesday, May 07, 2014

Norrbaggar

Tycker den där Northug får lite väl mycket utrymme i kvällspressen att förklara varför han flydde från sin kraschade bil. Personligen skulle jag hellre höra varför han ens satte sig bakom ratten. "Taxin kom inte" doesn't quite cover it. Tycker inte det minsta synd om människan.

Sprungit en sväng i mina nya skor - så mycket skönare än de gamla! Inte nöjd med tiden, men sprang längre än jag gjort senaste halvåret så det var ju positivt iaf. Snart är milen min igen.

Imorgon hägrar remisskonferens i Stockholm. Visst låter det fancy - remisskonferens... Har ingen aning om vad jag förväntas göra, har knappt hunnit sätta mig in i vad det är för remiss som ska behandlas. Men jag har ju 38 minuter tågresa på mig att läsa igenom utkastet! Och om inte annat så brukar det vara god lunch på såna där tillställningar.

Förväntas sitta på bussen om knappt 8 timmar, dags att ringa John Blund.

No comments: