Monday, March 04, 2013

Härliga måndag

Efter några dagar på svältkost (pga influensan, inte i dietsyfte) har jag nu stirrat mig blind i fyra dagar på en tiotalssiffra jag inte sett i viktsammanhang sedan hösten -07. För att fira detta testade jag ett par gamla toppar som jag inte använt på ungefär lika länge - och de passade!

Mår mycket bättre idag, tackar som frågar. Hade planerat att städa i onsdags, men sen blev jag sjuk o sen blev A också sjuk så av städningen blev intet. I helgen städade jag o E hennes rum, men resten av lägenheten har i princip förfallit under helgen. Eftersom jag ändå inte var tillräckligt frisk för att träna idag så har jag således ägnat dagen åt att röja upp, vika tvätt, stryka o byta (vissa) gardiner, tvätta mer och sortera skafferiet. Långt ifrån klar men åtminstone på gång! Tvätta håret har jag hunnit också.

Nu sitter jag här med stickesockar på, men fryser ändå om tårna. Så kan det gå!

No comments: