Thursday, November 01, 2012

Plankor

Det är mig ett FANTASTISKT nöje att meddela omvärlden att jag KLARADE min plankutmaning! Hade milt sagt en del catching up to do idag när jag insåg att det var den sista oktober, men med 9:30 idag (inte i en planka dock!) så slutade planktober på 60:20. Here's to November, folks!

Har även sprungit idag. Fuskade o gick nån minut på ett par ställen men lyckades skrapa ihop 3.75 km på 23 minuter innan nedvarvning, totalt 4.33 på 28 minuter. Snart har jag mina 5 km som i en liten ask! Men det börjar bli isfläckar :-( Jag är inte redo för vinter än! Vare sig det gäller träning (som kommer ske på löpband när snön o halkan kommer) eller rent generellt...

Just nu är jag iaf väldigt redo för sängen. Godnatt!

2 comments:

mamsen said...

Grattis!!!! Jag är mycket imponerad.

Jess said...

tack :)