Wednesday, November 14, 2012

Sgt Bootcamp.

Så här känns min plankutmaning den här månaden:






Jag beklagade mig över bristande motivation igår på Fitocracy, fick massor med motivational talks tillbaka - men det som verkligen bet var en person som uttryckte sig som "Well best you bloody get on that floor and plank the shit out of it! NOOOOWWWWW! :-) no excuses :-)" Det är nog en sån PT jag behöver och nu har han lovat att titta in på min profil och "motivera" mig dagligen. Och eftersom jag ligger hopplöst efter med en vecka utan en enda planka (när jag behöver 2 minuter om dagen) så behöver jag göra 3 minuter om dagen resten av November. Men nu har jag iaf gjort 4:15 idag, ska se till att göra 45 sekunder till innan jag går o lägger mig så att jag får en jämn femma idag.

Springandet uteblev idag, hade ont i halsen i morse. Nu känns den bättre igen, men jag tar en vilodag imorrn också (mest för att jag inte orkar springa med vagnen o inte har nån som tar hand om S eftersom A sover). Sen ska jag försöka få till en tur på fredag, helst utomhus men det beror på vädret. Det hade ju varit perfekt att springa idag med 8 grader på termometern - mer än vad de hade som sprang Stockholm Marathon i juni! Men men, ny dag nya tag.

No comments: