Wednesday, November 28, 2012

DHW junkie

Sjukstugan fortsätter och nu är jag den enda i familjen som inte har blivit sjuk. OCH JAG TÄNKER INTE BLI SJUK HELLER!! Jag har alldeles för mycket roliga planer på gång.

Mina utelöparplaner gick däremot upp i nån sorts snörök idag. Jag antar att utesäsongen är officiellt över, gore tex och dyra kläder till trots. Nån måtta får det liksom ändå vara! Och eftersom A också är sjuk så vet jag inte om jag kommer kunna träna så mycket mer alls de närmaste dagarna, vilket stör mig oändligt! Med båda barnen hemma och alla sjuka (även om S är bättringsvägen och E verkar hyfsat pigg) så är det inte läge för mig att lämna dem direkt... Jaja, bara att hålla motivationen uppe och se till att ta mig i kragen nästa vecka! (Förhoppningsvis piggar A på sig så pass att han kan orka vara hemma med barnen nån eftermiddag så jag hinner springa en gång till, men det är väl bättre att ställa in sig på att det inte blir så).

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra lite mer sallad till kvällens DHW, eller om jag ska ta en macka bara för att det råkar finnas ost hemma? Jag har inte många avsnitt kvar nu av DHW, knappt 1½ säsong, av 8. Hur ska jag klara mig utan?! Kan man börja om direkt? Eller ska jag bryta av med att se Vänner om igen? Tips på bra tv-serier efterlyses!

3 comments:

AnnieeG said...

SATC kan man ju också se ett antal gånger. =)

Jess said...

Det är ju en serie jag aldrig engagerat mig i - ska testa! Tack :-)

Jess said...

Det är ju en serie jag aldrig engagerat mig i - ska testa! Tack :-)