Tuesday, November 13, 2012

Te

Mitt halsont verkar ha svårt att bestämma sig! Söndag fm - ont. Söndag kväll - inte ont. Måndag fm - inte ont = träning. Måndag kväll - ont. Tisdag morgon - ont. Tisdag em - inte ont. Tisdag kväll - ont. Vart ska det sluta?! Jag är till 99% inställd på att ställa in träningen imorgon, men valde ändå att uträtta ärenden idag istället för att planlägga dem till imorgon, för den skull jag kanske inte har ont imorgon och kan träna ändå... Men isf blir det gymmet, det funkar inget vidare att springa med vagnen längre. Det gick bra ett tag i början när det var korta intervaller, men längre sträckor är för tungt och otympligt med vår stora koloss. Igår sprang jag ute, det var ju så fantastiskt väder så jag kunde inte riktigt låta bli. Men 4 km på 31 minuter kändes lite sådär, när jag sprang 5 km på samma tid i lördags. Om det blir några fler tillfällen att springa ute (jag är kräsen och kräver någon sorts värme eller fint väder, helst båda, för att springa ute) så får jag hoppas att A är ledig så jag kan springa utan vagn!Men det beror ju på hur min hals tänker uppföra sig också...

Nu ska jag dricka te ur en av mina nya tekoppar. Fick ett presentkort på Indiska via Wrapp idag och passade på att köpa två koppar eftersom min ena Starbucks-favorit gick sönder när jag tappade den under perioden vi inte hade diskmaskin. Den halkade ur handen när jag skulle diska den :( RIP! Hur som helst, nya koppar införskaffade och de ser lovande ut vad gäller storlek och form!


No comments: