Wednesday, April 02, 2014

För övrigt

så längtar jag faktiskt till halvmaran i höst, även om det inte går så bra med träningen just nu. Och såklart skulle jag vakna med halsont i morse, när jag äntligen börjar få lite ordning på allt igen. Vanligtvis går det över under förmiddagen och då brukar jag våga mig på att träna på kvällen ändå, men nu sitter jag här och har fortfarande ont. Inte jätteont, men ont och är det någon gång jag verkligen inte tränar så är det när jag har feber eller ont i halsen. Så nähä, ingen träning idag heller. Ska ladda med Strepsil ikväll och hoppas på bot och bättring till morgondagen.

Haft en oerhört ineffektiv arbetsdag, med föreläsning på fm och personalmöte på em och ingen tid över till någonting av allt som behövde göras på kontoret. Kanske får bli en sen kväll imorgon så jag hinner ikapp. Ska fundera på saken. Gillar att jobba sent ibland, dels för att det är skön stämning på avdelningen på kvällarna och dels för att jag kan gå hem tidigare en annan dag.

Kanske dags att natta barnen...

No comments: