Wednesday, May 06, 2015

bättre en halvmil i kvällssolen än tjugo halvmil i november

Att tappa 3-0 till 4-6 känns väl kanske sådär... Jag sa i början av matchen att jag inte tror Sverige kommer göra 6 mål mot Canada, men det såg ändå inte helt omöjligt ut, även om Canada var starkare. Flera bra målchanser på slutet dock.

Har fått tag på både skolkurator och polis vid det här laget, så nu har en del av de senaste dagarnas stress lagt sig. Inte för att jag tror polisen kommer göra något, det går ju inte att bevisa vad som hänt, men det blir en markering för E iaf.

Kom mig äntligen ut för att springa en sväng ikväll, innan A åkte till jobbet. Jag var trött och seg i benen redan innan så det gick som det gick, men en halvmil blev det iaf. Jag gillar inte riktigt att inte ha koll på omgivningar och distanser nu sen vi flyttade, det känns alltid som jag varit ute mycket längre än vad jag egentligen har. Nu måste jag börja hitta lite bra rundor inför sommaren.

Men först av allt: sova.

No comments: