Saturday, May 16, 2015

8 par skor

Man kan ju faktiskt fråga sig hur många som bor i vårt hotellrum egentligen. Med åtta par skor innanför dörren så skulle det kunna vara mer än två personer och lika många nätter. Men inte.

Startade långhelgen med ett pass på bandet i torsdags. Så glad att barnen gillar gymmet! Då blir det enklare att få till träningen när A jobbar. Igår blev det en tuff PT-timme, jag skojar inte när jag säger att jag låg på golvet o grät... Men med det priset så ska det inte vara nån comfort zone mysträning.

Efter träning o lunch plockade jag upp JoA o drog mot Sthlm. Lämnade barnen hos Mojje & Morfar, sen checkade vi in på Clarion. Inledde med en dryg halvmil utmed Årstaviken, sen middag på Tre Santi. Lika fantastisk mat som förra gången  < 3

Efter en skön natt o hotellfrulle stod shopping på agendan, perfekt med solsken då! Jag tänkte inte handla nåt egentligen, men råkade hitta en liten klänning på Zara. Och lite rea på Stadium... Det blev ett par helrosa tights den här ggn. Jag måste nog rensa lite snart. Sen var det ju nya badkläder till E, som vuxit ur förra årets.

Ikväll blir det middag på Kho Phangan, i våningen under min första flytta hemifrån-lägenhet på Skånegatan.

JoA är ute o kutar igen, jag tar igen mig på hotellet. Så lyxigt att ligga nerbäddad helt ensam mitt på blanka eftermiddagen!

No comments: