Thursday, August 07, 2014

Huvudvärk

Nu har jag fått mitt nya simkort. Telefonen synkade själv alla appar som jag hade på gamla, så jag behövde inte ladda ner dem igen. Skönt! Kontakterna däremot... Om man tycker att jag behöver ha ens nummer så går det bra att skicka sitt namn i ett sms eller inboxa mig på Facebook! Sen ska jag bara komma ihåg mina inloggningsuppgifter till alla appar som hade dem sparade för att jag inte skulle behöva hålla dem i huvudet...

Huvudvärk större delen av dagen, vet inte om det beror på vädret, brandröken från Västmanland eller träningsvärken. Somnade om efter frukost och sov ca en timme innan dagens playdate. (Detta trots att S inte ropade "Mamma, suta soba" förrän 8.30). Sen somnade jag igen på kvällen när jag nattade Skitungen d.y, som dagen till ära vägrade sova. Han har annars fått in den goda vanan att somna rätt omgående, men inte just idag. Hade tänkt springa också, men huvudvärken och barnets sena insomnande satte stopp för den saken, så nu står det på agendan till morgondagen tillsammans med lite parkhäng eller liknande med barnen medan A går på massage o uträttar lite ärenden.

Nu när jag har en mobil med fungerande kamera igen kanske jag kan bjuda på bilder lite oftare också. Yay!

No comments: