Thursday, August 21, 2014

Hmm...

För nåt år sen började reflektera kring det här med låga och höga startnummer och kom fram till att de lägsta startnumren brukar ju vara för de allra snabbaste löparna och då borde ju högre startnummer innebära sämre löpare. Fick startnummer 16002 i Halvmaran. Läste idag att det för en vecka sedan var 16032 anmälda... ÄR DET VERKLIGEN BARA 30 LÖPARE SOM ÄR LÅNGSAMMARE ÄN JAG!? :( Jag tänker väl nånstans att det kanske inte riktigt är så enkelt, men det känns ändå jobbigt >_<

Datorn (eller kanske egentligen modemet) fortsätter bråka med mig, så nu stänger jag ner för ikväll. Ska testa att starta om modemet innan jag sätter mig här nästa gång.

1 comment:

Mamsen said...

Det brukar vara ett visst antal startnummer i varje startgrupp. Oavsett hur många som anmält sig till respektive grupp.