Thursday, April 12, 2012

Your mission, should you choose to accept it...

Nånstans mitt emellan en av dagens alla Facebook-kollar och det här blogginlägget fick jag för mig att Tom Cruise satt på samma buss som jag, på väg till ett topphemligt uppdrag i bästa Mission Impossible-anda... Det gjorde han såklart inte.

Nu måste jag sluta fantisera o köpa en scarf istället, så jag kan dölja fläcken som uppstod när jag spillde lunch på tröjan. Ska fika med kollega om 10 minuter, hinner inte hem o byta om.

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Det var kanske en kopia av Tom Cruise, tycker du det skulle vara så kul att träffa honom.

Vet du, det tror inte jag, de har så mycket problem dessa skådusar och även artister, att leva utan Herren Jesus Kristus, kan inte vara lätt.

Jag tror inte han får plats i deras sinnevärld, men kanske lite ytligt.

Nu ses vi snart, veckorna går och snart är ni på besök hos mig.