Sunday, April 08, 2012

Trafik o godis o annat viktigt

Inför varje storhelg läser jag om trafikvarningarna och sen tänker jag "Äh, det gäller inte mig!" Och efter varje storhelg läser jag om olyckorna och tänker "Vilken tur att det inte var jag!" Det blev ju såklart extra påtagligt julen 2010, men det är fortfarande samma tankar som far genom huvudet före och efter helgerna. Hur som helst så gick helgens tripp till och från Stockholm bra.

Efter att ha ställt mig på vågen häromdagen o insett att jag redan gått upp 11 kg (drygt två tredjedelar av vad jag gick upp med E) och med vetskapen om att bebisen fortfarande kommer växa på sig ett par kilo till så känns det sådär att det råkade finnas 1.3 kg godis hemma... Just nu (med ca 1.2 kg kvar) känns det dock inte ens gott längre. Tror jag ska surfa runt på lite semesterresor istället. Drömma kan man ju alltid...

No comments: