Monday, November 17, 2008

Fotbollsgalan och kameleonter

Nåt som gör mig fullständigt illamående är människor som är så upptagna av att tillfredsställa andra och va som dom tror att andra vill att man ska va, att dom helt glömmer bort vem dom egentligen är i sig själva. Människor som förändrar sitt beteende likt en kameleont beroende på vem dom umgås med för tillfället och var dom befinner sig i livet. Jag har en känsla av att såna människor exploderar till slut, när det blir för mycket att anpassa sig till.

Tar fortfarande gärna emot förslag ang. håret (se nästa inlägg). Nu ska jag titta på Fotbollsgalan och äta våfflor en stund.

1 comment:

littlestaar said...

Hello my friend! Tack för en underbart härlig helg, det var verkligen välbehövligt! :-) har du pratat med L ännu? Visade sig att jag bara kan lördagen den helgen vi pratade om, hade glömmit bort vissa andra engagemang jag hade... :-( så...antingen ses vi endast lördagen eller helgen eter, men det kanske oxå blir krångligt... vi får pratas vidare, nu måste jag sticka till jobbet!
:-( BOZ!!!