Sunday, November 09, 2008

Babyboom :)

Vissa dagar blir man bara extra glad. Som när ens vänner berättar att dom ska ha barn. Du vet vem du är, and you made my day! Jag blev alldeles glad i hela kroppen hela dan :) GRATTIS igen!! :D Pure joy all over!!

Utöver det har det inte hänt så mycket idag. Tog sovmorgon i morse, vaknade vid 12. Hade glömt hur skönt det kunde va! Eftersom jag har lidit av huvudvärk och nästäppa till och från dom senaste dagarna bestämde jag att vi bara skulle ta det lugnt idag och det har vi gjort. Kollat Vänner och bakat chokladbollar (jag har alltid sagt chokladbollar, ifall nån tror att det skulle föreställa ett försök att va lite PK). Det slog mig för några år sen vad det egentligen är man äter när man gör chokladbollar - smör och socker - och efter det gör jag dom inte så gärna, men idag blev jag sugen och eftersom det ändå är helg så tyckte jag att det var dags att unna oss.

Men nu är det nog dags att unna sig lite sova. Ny vecka, nya möjligheter hägrar imorrn. Sov gott!

1 comment:

Anonymous said...

blivande mamman (tänk att det är jag! Scary but nice...!)tackar för gratulöationerna & hoppas vi ses i helgen! Var är en annan femma...
:-)